Tuesday , January 22 2019
Breaking News
Home / ေမးခြန္းမ်ား / ၂၀၁၈ ခုနွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလ (၁)ရက္ေန႕မွစ၍ အမည္တပ္ လမ္းမႀကီးမ်ားတြင္ ကားပါကင္ေၾကးေကာက္ခံမည့္ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ စနစ္တက်လည္းျဖစ္၊ ျပည္သူလည္း အဆင္ေျပေစရန္ မည္သို႕ေသာ အစီအမံ မ်ားျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ကို ေမးျမန္း

၂၀၁၈ ခုနွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလ (၁)ရက္ေန႕မွစ၍ အမည္တပ္ လမ္းမႀကီးမ်ားတြင္ ကားပါကင္ေၾကးေကာက္ခံမည့္ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ စနစ္တက်လည္းျဖစ္၊ ျပည္သူလည္း အဆင္ေျပေစရန္ မည္သို႕ေသာ အစီအမံ မ်ားျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ကို ေမးျမန္း

ရန္ကုန္၊ ေအာက္တိုဘာလ၊ ၉  ရက္၊ ၂၀၁၈                                                                                              

ဒုတိယအႀကိမ္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္  သတၱမပံုမွန္အစည္းအေဝး (၁၉) ရက္ေျမာက္ေန႕တြင္ ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၁) တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ေဒၚၾကည္ျပာက “၂၀၁၈ ခုနွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလ (၁)ရက္ေန႕မွစ၍ အမည္တပ္ လမ္းမႀကီးမ်ားတြင္ ကားပါကင္ေၾကးေကာက္ခံမည့္ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ စနစ္တက်လည္းျဖစ္၊ ျပည္သူလည္း အဆင္ေျပေစရန္ မည္သို႕ေသာ အစီအမံ မ်ားျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ကို ” ေမးျမန္းရာ   စည္ပင္သာယာေရးဝန္ႀကီးဦးေမာင္ေမာင္စိုးက “ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ယခင္ကယာဥ္ရပ္နားကန္႕သတ္နယ္ေျမ ဇုန္(၁၀)ဇုန္ ခြဲျခား၍ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား ေလလံစနစ္ျဖင့္ အငွားခ်ထားခဲ့ၿပီး ယာဥ္ရပ္နားခမ်ားေကာက္ခံရာ ၁.၁၂.၂၀၁၄ ရက္ေန႕မွ စတင္၍ ေကာက္ခံျခင္းမျပဳေတာ့ဘဲ အခမဲ့ရပ္နားေစခဲ့ပါေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕၏ ၂၆.၇.၂၀၁၈ ရက္ေန႕တြင္ က်င္းပေသာ အစည္းအေဝး (၂၈/၂၀၁၈) မွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ CBD (Central Business District) ဧရိယာအတြင္း ယာဥ္ရပ္နား ကန္႕သတ္ဇုန္ (၈)ဇုန္သတ္မွတ္၍ ယာဥ္ရပ္နားခ ၁ နာရီလွ်င္ ၂၀၀ိ/- ႏႈန္းျဖင့္ ေကာက္ခံရန္အတြက္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား ေလလံေခၚယူရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ပါေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းၿမိဳ႕နယ္မ်ားရိွ လမ္းမႀကီးမ်ားႏွင့္အမည္တပ္ လမ္းမႀကီးမ်ားတြင္  ဇုန္(၈)ဇုန္ ပိုင္းျခားသတ္မွတ္၍ ၁ နာရီလွ်င္ ၂၀၀ိ/- ႏႈန္းျဖင့္ ေန႕စဥ္ (၀၈း၀၀) နာရီမွ ညေန (၆း၀၀) နာရီအထိ ေကာက္ခံပါေၾကာင္း၊ ၂၂.၈.၂၀၁၈ ရက္ေန႕ႏွင့္ ၂၃.၈.၂၀၁၈ ရက္ေန႕ထုတ္ ႏုိင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားတြင္ ေစ်းၿပိဳင္တင္ဒါေခၚယူခဲ့ပါေၾကာင္း၊ ဇုန္(၈)ဇုန္အနက္ ဇုန္(၅)ဇုန္မွာ တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး ဇုန္(၃)ဇုန္မွ ၾကမ္းခင္းေစ်း ျပည့္မီျခင္းမရိွသျဖင့္ တင္ဒါျပန္လည္ေခၚယူခဲ့ပါေၾကာင္း၊ တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့သည့္ ဇုန္မ်ားကို ေစ်းၿပိဳင္တင္ဒါ ျပန္လည္ေခၚယူ ထားပါေၾကာင္း၊ မိဘျပည္သူမ်ားသို႕ ႀကိဳတင္အသိေပးခ်က္အေနျဖင့္ ၿမိဳ႕တြင္းၿမိဳ႕နယ္ မ်ားရိွ လမ္းမႀကီးမ်ားႏွင့္ နံပါတ္တပ္လမ္းမ်ား မပါဝင္ဘဲ အမည္တပ္လမ္းမ်ားတြင္ ယာဥ္ရပ္နားခမ်ားကို ၁.၁၀.၂၀၁၈ ရက္ေန႕မွစတင္၍  ျပန္လည္ေကာက္ခံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ား၊ ဂ်ာနယ္မ်ားႏွင့္ FM Radio တို႕တြင္ ထည့္သြင္းေၾကညာခဲ့ၿပီး သက္ဆုိင္ရာၿမိဳ႕နယ္စည္ပင္သာယာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး၊ အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး၊ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား၊ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕ႏွင့္ ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕မ်ားသို႕ အေၾကာင္းၾကားထားၿပီးျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ျပန္လည္ေကာက္ခံမည္ဟုဆိုျခင္းမွာ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ဦးကိုေလးလက္ထက္၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးဥပေဒပုဒ္မ ၃၃ အပိုဒ္ခြဲ (က) အရ ထုတ္ျပန္ေသာအမိန္႕ျဖစ္သည့္  ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ  ၂၄ ရက္မွ စ၍ ယာဥ္ေမာင္းႏွင္သူမည္သူမဆို ယာဥ္ရပ္နားခေပးရန္ ပ်က္ကြက္လ်င္ျဖစ္ေစ၊ ယာဥ္စည္းကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္းႏွင့္ ညီညြတ္ျခင္းမရိွဘဲ ရပ္နားလ်င္ျဖစ္ေစ တည္ဆဲဥပေဒအရ အေရးယူျခင္းခံရမည္ဟု ဥပေဒတြင္ပါရိွၿပီး က်င့္သံုးသင့္သည့္ ဥပေဒျဖစ္ေၾကာင္း၊  တင္ဒါေအာင္ျမင္ၿပီးလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရိွသူႏွင့့္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုသည့္အခါ ယာဥ္ရပ္နားခေကာက္ခံမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ စနစ္တက် ရိွေစရန္အတြက္ အဓိကလိုအပ္ခ်က္မ်ားကိုထည့္သြင္းခ်ဳပ္ဆိုသြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ တင္ဒါမေအာင္ျမင္ေသာ ဇုန္မ်ားကို တင္ဒါထပ္မံေခၚယူ ထားသျဖင့္ ယာဥ္ရပ္နားခေကာက္ခံျခင္းလုပ္ငန္းကို တခ်ိန္တည္းျဖစ္ေစရန္အတြက္ ၁.၁၁.၂၀၁၈ ရက္ေန႕မွ ၃၁.၃.၂၀၁၉ ရက္ေန႕ထိ (၅)လ ေဆာင္ရြက္ရန္ သတ္မွတ္ထားၿပီး ယင္းကာလၿပီးဆံုးပါက ပိုမိုေခတ္မွီ၍ စနစ္က်ေသာ Smart Car Parking System ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ထားရိွပါေၾကာင္း ၊ ၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲမတိုင္ခင္က လမ္းေဘးေစ်းသည္မ်ား အေကာက္ခြန္မ်ားေကာက္ခံျခင္း၊ ယာဥ္ရပ္နားခမ်ား ေကာက္ခံျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ဖ်က္သိမ္းလိုက္ျခင္းေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္မွရသင့္ရထုိက္ေသာဘ႑ာေငြမ်ား မရရိွခဲ့ေၾကာင္း၊ အစိုးရမွ ယာဥ္ရပ္နားခေကာက္ခံျခင္း မရိွေသာ္လည္း တရားမဝင္ေကာက္ခံမႈမ်ားေၾကာင့္ ထုိသူမ်ားသာ အက်ိဳးအျမတ္ရိွခဲ့ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္သို႕ ဘ႑ာေငြဝင္ေရာက္ျခင္း မရိွခဲ့ေၾကာင္း၊ သို႕ျဖစ္ပါ၍ ယခုအခါ ႏုိင္ငံေတာ္ဘ႑ာေငြရရိွရန္ ရည္ရြယ္၍ ေကာက္ခံျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း” ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။ ဆက္စပ္ေမးခြန္းအေနျဖင့္ ယာဥ္ရပ္နားခ ေကာက္ခံျခင္းကို ကန္႕ကြက္ျခင္းမဟုတ္ေသာ္လည္း တင္ဒါေခၚယူေရးကိစၥမ်ားတြင္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြး တုိင္ပင္သင့္ေၾကာင္း၊ တင္ဒါေအာင္ေသာ ကုမၸဏီမ်ားမွ အျခားကုမၸဏီငယ္မ်ားကို လက္လႊဲလုပ္ကိုင္ေစေသာေၾကာင့္ေကာက္ခံခ ႏႈန္းထားမ်ားတိုးျမင့္လာႏိုင္ေျခမ်ား ေျမျပင္တြင္ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း၊ လူထုႏွင့္ ဆက္စပ္ေနေသာ ကိစၥျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ဘ႑ာရရိွေရး ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းျဖင့္ မေဆာင္ရြက္သင့္ေၾကာင္း၊ ႏုိင္ငံေတာ္ဘ႑ာရရိွႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖစ္ပါက  စည္ပင္သာယာတြင္ ရရိွရန္က်န္ေနေသာအေႀကြးမ်ား မ်ားစြာရိွပါေၾကာင္း၊ သက္ဆုိင္ရာၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေနထိုင္ေသာ ျပည္သူမ်ားအတြက္ တစ္စံုတစ္ရာစဥ္းစားေဆာင္ရြက္ေပးသင့္ပါေၾကာင္း၊ ၅ လၿပီးပါက ျပဳလုပ္မည့္ Smart Car Parking System ေဆာင္ရြက္ရာ၌လည္း လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ တုိင္ပင္ေဆြးေႏြးသင့္ပါေၾကာင္းအႀကံျပဳေမးျမန္း ခဲ့ရာဝန္ႀကီးက ႏိုင္ငံေတာ္ဘ႑ာေငြရေအာင္ရွာေနျခင္းမဟုတ္ဘဲ လြတ္သြားေသာဘ႑ာေငြမ်ား ျပန္လည္ရရိွရန္ ဆယ္ယူေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ မနက္ (၈)နာရီမွ ညေန (၆)နာရီအထိသာေကာက္ခံမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိမိအိမ္ေရွ႕ေနရာဟု သေဘာမထားဘဲ Public Area တြင္ ရပ္နားေသာေၾကာင့္ ေပးေဆာင္ရသည္ဟု မွတ္ယူသင့္ပါေၾကာင္း ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့သည္။

ရန်ကုန်၊ အောက်တိုဘာလ၊ ၉ ရက်၊ ၂၀၁၈

ဒုတိယအကြိမ် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးလွှတ်တော် သတ္တမပုံမှန်အစည်းအဝေး (၁၉) ရက်မြောက်နေ့တွင် ကျောက်တံတားမြို့နယ် မဲဆန္ဒနယ် အမှတ်(၁) တိုင်းဒေသကြီးလွှတ်တော်ကိုယ်စားလှယ် ဒေါ်ကြည်ပြာက “၂၀၁၈ ခုနှစ်၊ အောက်တိုဘာလ (၁)ရက်နေ့မှစ၍ အမည်တပ် လမ်းမကြီးများတွင် ကားပါကင်ကြေးကောက်ခံမည့်ကိစ္စနှင့် ပတ်သက်၍ စနစ်တကျလည်းဖြစ်၊ ပြည်သူလည်း အဆင်ပြေစေရန် မည်သို့သော အစီအမံ များဖြင့် ဆောင်ရွက်သွားမည်ကို ” မေးမြန်းရာ စည်ပင်သာယာရေးဝန်ကြီးဦးမောင်မောင်စိုးက “ ရန်ကုန်မြို့တွင်းမြို့နယ်များတွင် ယခင်ကယာဉ်ရပ်နားကန့်သတ်နယ်မြေ ဇုန်(၁၀)ဇုန် ခွဲခြား၍ လုပ်ငန်းရှင်များအား လေလံစနစ်ဖြင့် အငှားချထားခဲ့ပြီး ယာဉ်ရပ်နားခများကောက်ခံရာ ၁.၁၂.၂၀၁၄ ရက်နေ့မှ စတင်၍ ကောက်ခံခြင်းမပြုတော့ဘဲ အခမဲ့ရပ်နားစေခဲ့ပါကြောင်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးအစိုးရအဖွဲ့၏ ၂၆.၇.၂၀၁၈ ရက်နေ့တွင် ကျင်းပသော အစည်းအဝေး (၂၈/၂၀၁၈) မှ ရန်ကုန်မြို့ CBD (Central Business District) ဧရိယာအတွင်း ယာဉ်ရပ်နား ကန့်သတ်ဇုန် (၈)ဇုန်သတ်မှတ်၍ ယာဉ်ရပ်နားခ ၁ နာရီလျှင် ၂၀၀ိ/- နှုန်းဖြင့် ကောက်ခံရန်အတွက် လုပ်ငန်းရှင်များအား လေလံခေါ်ယူရန် ဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါကြောင်း၊ ရန်ကုန်မြို့တွင်းမြို့နယ်များရှိ လမ်းမကြီးများနှင့်အမည်တပ် လမ်းမကြီးများတွင် ဇုန်(၈)ဇုန် ပိုင်းခြားသတ်မှတ်၍ ၁ နာရီလျှင် ၂၀၀ိ/- နှုန်းဖြင့် နေ့စဉ် (၀၈း၀၀) နာရီမှ ညနေ (၆း၀၀) နာရီအထိ ကောက်ခံပါကြောင်း၊ ၂၂.၈.၂၀၁၈ ရက်နေ့နှင့် ၂၃.၈.၂၀၁၈ ရက်နေ့ထုတ် နိုင်ငံပိုင်သတင်းစာများတွင် ဈေးပြိုင်တင်ဒါခေါ်ယူခဲ့ပါကြောင်း၊ ဇုန်(၈)ဇုန်အနက် ဇုန်(၅)ဇုန်မှာ တင်ဒါအောင်မြင်ခဲ့ပြီး ဇုန်(၃)ဇုန်မှ ကြမ်းခင်းဈေး ပြည့်မီခြင်းမရှိသဖြင့် တင်ဒါပြန်လည်ခေါ်ယူခဲ့ပါကြောင်း၊ တင်ဒါအောင်မြင်ခဲ့သည့် ဇုန်များကို ဈေးပြိုင်တင်ဒါ ပြန်လည်ခေါ်ယူ ထားပါကြောင်း၊ မိဘပြည်သူများသို့ ကြိုတင်အသိပေးချက်အနေဖြင့် မြို့တွင်းမြို့နယ် များရှိ လမ်းမကြီးများနှင့် နံပါတ်တပ်လမ်းများ မပါဝင်ဘဲ အမည်တပ်လမ်းများတွင် ယာဉ်ရပ်နားခများကို ၁.၁၀.၂၀၁၈ ရက်နေ့မှစတင်၍ ပြန်လည်ကောက်ခံမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ နိုင်ငံပိုင်သတင်းစာများ၊ ဂျာနယ်များနှင့် FM Radio တို့တွင် ထည့်သွင်းကြေညာခဲ့ပြီး သက်ဆိုင်ရာမြို့နယ်စည်ပင်သာယာအုပ်ချုပ်ရေးမှူး၊ အထွေထွေအုပ်ချုပ်ရေးမှူး၊ လွှတ်တော် ကိုယ်စားလှယ်များ၊ မြန်မာနိုင်ငံရဲတပ်ဖွဲ့နှင့် ယာဉ်ထိန်းတပ်ဖွဲ့များသို့ အကြောင်းကြားထားပြီးဖြစ်ပါကြောင်း၊ ပြန်လည်ကောက်ခံမည်ဟုဆိုခြင်းမှာ မြို့တော်ဝန် ဦးကိုလေးလက်ထက်၊ ရန်ကုန်မြို့တော် စည်ပင်သာယာရေးဥပဒေပုဒ်မ ၃၃ အပိုဒ်ခွဲ (က) အရ ထုတ်ပြန်သောအမိန့်ဖြစ်သည့် ၁၉၉၅ ခုနှစ် သြဂုတ်လ ၂၄ ရက်မှ စ၍ ယာဉ်မောင်းနှင်သူမည်သူမဆို ယာဉ်ရပ်နားခပေးရန် ပျက်ကွက်လျင်ဖြစ်စေ၊ ယာဉ်စည်းကမ်း၊ လမ်းစည်းကမ်းနှင့် ညီညွတ်ခြင်းမရှိဘဲ ရပ်နားလျင်ဖြစ်စေ တည်ဆဲဥပဒေအရ အရေးယူခြင်းခံရမည်ဟု ဥပဒေတွင်ပါရှိပြီး ကျင့်သုံးသင့်သည့် ဥပဒေဖြစ်ကြောင်း၊ တင်ဒါအောင်မြင်ပြီးလုပ်ငန်း လုပ်ကိုင်ခွင့်ရရှိသူနှင့့် စာချုပ်ချုပ်ဆိုသည့်အခါ ယာဉ်ရပ်နားခကောက်ခံမှုနှင့် ပတ်သက်၍ စနစ်တကျ ရှိစေရန်အတွက် အဓိကလိုအပ်ချက်များကိုထည့်သွင်းချုပ်ဆိုသွားမည်ဖြစ်ပါကြောင်း၊ တင်ဒါမအောင်မြင်သော ဇုန်များကို တင်ဒါထပ်မံခေါ်ယူ ထားသဖြင့် ယာဉ်ရပ်နားခကောက်ခံခြင်းလုပ်ငန်းကို တချိန်တည်းဖြစ်စေရန်အတွက် ၁.၁၁.၂၀၁၈ ရက်နေ့မှ ၃၁.၃.၂၀၁၉ ရက်နေ့ထိ (၅)လ ဆောင်ရွက်ရန် သတ်မှတ်ထားပြီး ယင်းကာလပြီးဆုံးပါက ပိုမိုခေတ်မှီ၍ စနစ်ကျသော Smart Car Parking System ဆောင်ရွက်နိုင်ရန် စီစဉ်ထားရှိပါကြောင်း ၊ ၂၀၁၅ ရွေးကောက်ပွဲမတိုင်ခင်က လမ်းဘေးဈေးသည်များ အကောက်ခွန်များကောက်ခံခြင်း၊ ယာဉ်ရပ်နားခများ ကောက်ခံခြင်းလုပ်ငန်းများကို ဖျက်သိမ်းလိုက်ခြင်းကြောင့် နိုင်ငံတော်မှရသင့်ရထိုက်သောဘဏ္ဍာငွေများ မရရှိခဲ့ကြောင်း၊ အစိုးရမှ ယာဉ်ရပ်နားခကောက်ခံခြင်း မရှိသော်လည်း တရားမဝင်ကောက်ခံမှုများကြောင့် ထိုသူများသာ အကျိုးအမြတ်ရှိခဲ့ပြီး နိုင်ငံတော်သို့ ဘဏ္ဍာငွေဝင်ရောက်ခြင်း မရှိခဲ့ကြောင်း၊ သို့ဖြစ်ပါ၍ ယခုအခါ နိုင်ငံတော်ဘဏ္ဍာငွေရရှိရန် ရည်ရွယ်၍ ကောက်ခံခြင်းဖြစ်ကြောင်း” ပြန်လည်ဖြေကြားခဲ့ပါသည်။ ဆက်စပ်မေးခွန်းအနေဖြင့် ယာဉ်ရပ်နားခ ကောက်ခံခြင်းကို ကန့်ကွက်ခြင်းမဟုတ်သော်လည်း တင်ဒါခေါ်ယူရေးကိစ္စများတွင် လွှတ်တော်ကိုယ်စားလှယ်များနှင့် ဆွေးနွေး တိုင်ပင်သင့်ကြောင်း၊ တင်ဒါအောင်သော ကုမ္ပဏီများမှ အခြားကုမ္ပဏီငယ်များကို လက်လွှဲလုပ်ကိုင်စေသောကြောင့်ကောက်ခံခ နှုန်းထားများတိုးမြင့်လာနိုင်ခြေများ မြေပြင်တွင်ဖြစ်ပေါ်နေကြောင်း၊ လူထုနှင့် ဆက်စပ်နေသော ကိစ္စဖြစ်သောကြောင့် နိုင်ငံတော်ဘဏ္ဍာရရှိရေး ရည်ရွယ်ချက်တစ်ခုတည်းဖြင့် မဆောင်ရွက်သင့်ကြောင်း၊ နိုင်ငံတော်ဘဏ္ဍာရရှိနိုင်ရန် ရည်ရွယ်ချက်ဖြစ်ပါက စည်ပင်သာယာတွင် ရရှိရန်ကျန်နေသောအကြွေးများ များစွာရှိပါကြောင်း၊ သက်ဆိုင်ရာမြို့နယ်တွင် နေထိုင်သော ပြည်သူများအတွက် တစ်စုံတစ်ရာစဉ်းစားဆောင်ရွက်ပေးသင့်ပါကြောင်း၊ ၅ လပြီးပါက ပြုလုပ်မည့် Smart Car Parking System ဆောင်ရွက်ရာ၌လည်း လွှတ်တော်ကိုယ်စားလှယ်များနှင့် တိုင်ပင်ဆွေးနွေးသင့်ပါကြောင်းအကြံပြုမေးမြန်း ခဲ့ရာဝန်ကြီးက နိုင်ငံတော်ဘဏ္ဍာငွေရအောင်ရှာနေခြင်းမဟုတ်ဘဲ လွတ်သွားသောဘဏ္ဍာငွေများ ပြန်လည်ရရှိရန် ဆယ်ယူနေခြင်း ဖြစ်ကြောင်း ၊ မနက် (၈)နာရီမှ ညနေ (၆)နာရီအထိသာကောက်ခံမည် ဖြစ်သောကြောင့် မိမိအိမ်ရှေ့နေရာဟု သဘောမထားဘဲ Public Area တွင် ရပ်နားသောကြောင့် ပေးဆောင်ရသည်ဟု မှတ်ယူသင့်ပါကြောင်း ပြန်လည်ဖြေကြားခဲ့သည်။

(unicode)

 

About ygneditor11

Check Also

စားသံုးသူ သမဝါယမအသင္းအဆင့္ဆင့္(တိုင္း၊ ၿမိဳ႕နယ္၊ ရပ္/ေက်း)အသင္းမ်ား၏ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ေသာ မေရြ႕မေျပာင္းႏိုင္ေသာ ပစၥည္းမ်ားကို ယခုအခိ်န္တြင္ ဥပေဒေၾကာင္းအရ မည္သူပိုင္ဆိုင္သည္ကို သိရိွလိုပါေၾကာင္းေမးျမန္း

ရန္ကုန္၊ ႏိုဝင္ဘာလ၊ ၂၉ ရက္၊ ၂၀၁၈ ဒုတိယအႀကိမ္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ အထူးအစည္းအေဝး(၁/၂၀၁၈)တြင္ တိုက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္၊ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၁) တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးတင္ရွိန္က “ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *